تشکر و قدردانی

  • یوسف مهرداد

از همه دوستان خوبی که برایم پیغام گذاشتند و من فرصت پاسخگویی نداشتم ، عذرخواهی کرده و کمال تشکر را دارم. در این فرصت به برخی از آنها خواهم پرداخت.

دوست خوبمان، آقای مهدی جلالی که هنوز موفق به دیدارشان نشده‌ام، نوشته بودند: “از شما دعوت می شود با وبسایت www.uml.ir جهت ایجاد پایگاه رسمی منابع و مفاهیم تحلیل سیستم شیء گرا با ما همکاری کنید. “، ضمن تشکر باید عرض کنم که هدف من فعالیت رسمی در این حوزه نیست و ازاین رو نمی‌توانم خدمت دوستان خوبم باشم.این وبلاگ را هم برای دلخوشی خودم شروع کرده‌ام و ناگفته خود پیداست که به دلیل مشغله نمی‌توانم آن طور که دلم می‌خواهد آن رافعال کنم و مطالب مورد علاقه‌ام را در آن قرار دهم . در این جااز قول مهندس خیرخواه که ایشان نیز از قول مهندس یگانگی گفتند که شما وقتی سایتی را راه‌اندازی می‌کنید، به خواننده متعهد هستید. این بزرگترین مشکلی است که من با آن روبرو هستم. قبول مسئولیت کار راحتی است، اما عشق آسان نمود اول، ولی ….

یکی دیگر از دوستان به نام علی نوشته بودند که در مورد Agile Methods توضیح بدهم که انشاءاللهبه زودی در این مورد در حد بضاعتم خواهم نوشت.

یکی دیگر از خوانندگان فرمودهبودند که در مورد مدل ۴+۱ دیدمعماری فیلیپ کراچن توضیح بدهم و خانم حمیده هم فرموده بودند که مطالب معماری را ادامه بدهم، که حتماً این کار راادامه خواهم داد.

از آقای مهندس علی نوبر هم کمال تشکر را دارم و خدمتشان عرض می‌کنم که مفهوم Validation با آنچه در پوکایوکه آمده متفاوت است.ایده من ازپوکایوکه این است که ما از این تکنیک درمهندسی نرم‌افزاربدینشکل می‌توانیم استفاده کنیم که کاربر (در محصول نرم‌افزاری) و نیز توسعه‌دهنده (در فرآیند تولید نرم‌افزاری) نتواند اشتباه کند. مثلاًتوسعه‌دهنده نتواند دراستفاده از مؤلفه امنیت در طراحی و پیاده‌سازی اشتباه کند. (فرض کنید که واسطهای-interface- مؤلفه-component- مانندشاخکهایسه‌شاخه تلفنباشد که نگذارد در پریز برق وارد شود.) – چقدر خوب می‌شد که من و آقای نوبر به همراه اساتید و دانشجویانی تیمی تشکیل می‌دادیم و روی این موضوع کار می‌کردیم.

به سرکار خانم صادقی هم عرض می‌کنم که انشاءالله در مورد ITO Seeding بیشتر خواهم نوشت.

نکته آخر این که آقای مهندس هادی از دوستان عزیز و دوست‌داشتنی‌ام است. ایشان به من فرموده‌ بودند که نمی‌توانند روزهای زوج برای جلسات نشریه تشریف بیاورند و از آنجا که برای بنده مقدور نبود که روزهای فرد در جلسات نشریه باشم و از طرفی به دلیل تشکیل جلسات در شرکت مدار گسترش فناوری حضور من الزامی بود، از این رو قرار شد که من هماهنگی جلسات را به عهده داشته باشم و ایشان را مطلع نمایم. لذا غیبت ایشان موجه است. اما چون خیلی به ایشان ارادت دارم، هر چند وقت یک بار، سر به سر ایشان خواهم گذاشت. هر چند عرض کنم که ایشان مدتهاست که هیچ تماسی در مورد نشریه با من نگرفته و حتی در mailing list نشریه هم غیرفعال هستند. خانم مهندس بزرگی که زحمت هماهنگی‌ها را به عهده دارند، گواه مطلب اخیر خواهند بود.

https://bibalan.com/?p=944
یوسف مهرداد

یوسف مهرداد


کانال تلگرام

نظرات (1)

wave
  • علی نوبر

    ۲۵ آذر ۱۳۸۵ در ۰۰:۰۰

    جناب آقای مهرداد
    اول تشکر از پاسخ به مطلب پوکایوکه که برایم تا حد زیادی رفع ابهام شد.
    دوم در مورد تشکیل تیم: با سپاس از لطف و پیشنهاد شما به بنده – کاملا موافقم!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خروج از جستجو کلید ESC را بفشارید