جلسات نشریه شیءگرایی مدار

  • یوسف مهرداد

هر چند که من نتوانستم در این چند وقت مطالبی در مورد نشریه بنویسم، ولی به حول و قوه خداوند و همت بالای دوستان خوبم، نشریه با جدیت هر چه تمام‏تر به کارش ادامه می‏دهد. ماحصل کاربالاتر از آنی است که در جلسه اول من و خانم مهندس بزرگیبا دوستان مطرح کردیم.

آقای مهندس هادی عزیز که همیشه (انتخاب با شما –الف: حاضر ب:همیشه حاضر ج:پیش فرض حاضر) هستند. آقای مهندس هنرمند هم که به دلیل تغییر روزهای برگزاری جلسه از شنبه به دوشنبه امکان حضور ندارند و صد البته هم در گروه مباحثه نشریه هم کاملاً چراغ خاموش حرکت می‏کنند (خبری از ایشان نیست).

تنها غایب جلسه هفته جاری، خود من بودم. اما از آن جا که مطالب هر جلسه مدون وبرای همه اعضاء ارسال می‏شود، در جریان جلسه قرار خواهم گرفت.

اعضای بی‏بدیل و کوشای نشریه به قرار زیر در جلسات حاضر بودند.

۱- خانم مهندس صبا بزرگی

۲- خانم مهندس نیوشا قریشی

۳- خانم مهندس حمیده مطهریان

۴- آقای مهندس علیرضا خیرخواه

دو هفته پیش نشریه یک مهمان ویژه داشت که علی‏رغم مشغله کاری‏شان، افتخار داده در جلسه شرکت کرده بودند. آقای مهندس مهدی امیری، دوست عزیز، مهربان، با تجربه و با معلومات و مهم‏تر از همه از خیل بزرگان دیار سماموس.ما از وجودشان کمال بهره را بردیم و در کنارشان به حل (تحلیل و طراحی) مسئله‏ای که خانم مهندس مطهریان آماده کرده بودند، پرداختیم و صد البته راهنمایی‏هایشان نیز بسیار جالب و راهگشا بود.

خبر خوب دیگر این که نشریه تا چند وقت دیگر منتشر خواهد شد و مفتخرم که از طرف دوستانم عرض کنم با کیفیتی بسیار بهتر از شماره یک آن. در این شماره بیش از شصت صفحه مطالب فنی و به زبان فارسی به خوانندگان ارائه خواهد شد به همراه مثالهای متنوع و حل شده.

یکی از دوستان به نام آقای امیر گنجی با ایمیل فرموده‏اند که در مورد جلسات نشریه برایشان توضیح بدهم که هنوز فرصت این کار را پیدا نکرده‏ام. از همین جا از ایشان عذرخواهی می‏کنم.

https://bibalan.com/?p=930
یوسف مهرداد

یوسف مهرداد


کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خروج از جستجو کلید ESC را بفشارید