نصایح استیوجابز به لری پیج

  • یوسف مهرداد

“جابز یکی از افراد سرشناس و موفق دنیای کامپیوتر و کسب و کار است. بیشتر افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند سعی دارند از او بیاموزند. لری پیج یکی از موسسان گوگل نیز زمانی که استیو جابز زنده بود سعی کرد یک ملاقات حضوری با استیو داشته باشد. در این ملاقات جابز ۳ نکته را گوشزد کرد.

۱. گوگل باید نقاط قوت خود را یافته و بر روی آنها تمرکز کند.

۲. لری به عنوان یک مدیرعامل باید به دنبال افراد شاخص (A-Players) باشد و با کسانی که ارزش افزوده‌ای برای شرکت ندارند زیاد هم مهربان نباشد.

۳. جابز به پیج گوشزد کرد که همانند مایکروسافت به دنبال تولید محصول برای دسته‌بندی‌های مختلف نباشد زیرا به مرور زمان تمرکز بر روی توانایی‌های اصلی از دست خواهد رفت. “

به نقل از:سایت جالب و خواندنی آی کلاب

گزیده
:
اپل روزگار سختی گذرانده که هنوز از آن کاملا خلاص نشده‌است. اما ما می‌خواهیم اوضاع را عوض کنیم، زیرا هنوز در شرکت نیروهایی داریم که شور، استعداد و مهارت دارند. و مشتریانی داریم که شور، استعداد و مهارت دارند. و برنامه‌نویسانی هم داریم که شور، استعداد و مهارت دارند و مدام مهارت خود را بهبود می‌بخشند. من آدم محصول‌باوری هستم، به این معنی که فکر می‌کنم که اگر محصول درجه‌یکی به مردم ارائه کنید آن‌ها استقبال خواهند کرد. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که ما محصولات درجه‌یکی در دست تولید داریم.»
استیو جابز، ۱۹۹۷، – سال برگشت جابز به اپل

https://bibalan.com/?p=601
یوسف مهرداد

یوسف مهرداد


کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خروج از جستجو کلید ESC را بفشارید