وبلاگ آقای مدیر عامل

  • یوسف مهرداد

«محمدرضا حدادی متولد مردادماه ۱۳۵۳ در تهران
….
در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار در دانشگاه علم و صنعت در سال ۱۳۷۱ قبول شدم و در سال ۱۳۷۵ نیز در کنکور کارشناسی ارشد نرم افزار در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شدم. هم اکنون نیز در حال تحصیل رشته MBA هستم.

کار خود را در فناوری اطلاعات از سال ۱۳۷۲ آغاز نمودم ابتدا در دو شرکت به عنوان برنامه نویس رفتم و چند پروژه شخصی نیز انجام دادم. سپس در سال ۱۳۷۳ وارد شرکت جهان گرافیک کامپیوتر شدم. در این شرکت پروژه های بزرگ و موفقی را انجام دادم. در سال ۱۳۷۶ وارد بانک صنعت و معدن شدم و پروژه تسهیلات مالی بانک صنعت و معدن را راه اندازی کردم سپس در سال ۱۳۷۷ به همراه تنی چند از دوستان اقدام به خرید شرکت جهان گرافیک کامپیوتر نموده و شرکت برید را با هدف عرضه سیستم های اتوماسیون اداری تاسیس نمودیم. از همان ابتدا عضو هیئت مدیره و مدیر فنی برید بودم تا درسال ۱۳۸۷به عنوان مدیرعامل وارد مسیری سخت و دشوار و طاقت فرسا شدم.

در طول این دوران فعالیت که در آستانه بیستمین سال آن هستم پروژه های بزرگ و موفق زیادی را تجربه کردم. موفقیتها و شکستهای زیادی را دیدم. طوفانها و بحرانهای زیادی را نیز از سرگذراندم. اما…

از طوفان که درآمدی دیگر همان آدمی نخواهی بود که به طوفان پا نهادی. معنی طوفان همین است.»

این متن، اولین نوشته وبلاگ جناب آقای مهندس حدادی، مدیر عامل محترم شرکت برید سامانه نوین است. نوشته‌های ایشان را می‌توانید در آدرس http://haddadi.baridsoft.ir پیدا کنید.

احتمالاً با وجود انبوه کارها، در وبلاگشان دیر به دیر خواهند نوشت، اما همیشه چشم انتظار نوشته‌هایشان خواهم بود. نتیجه سالها تجربه را در پس نوشته‌هایشان خواهم یافت.
برایشان بهترین‌ها را آرزومندم.

گزیده:
به رهبری برگزیده نشده‌‌اید که محبوب همگان باشید. رهبر شده‌اید که رهبری کنید.
جک ولش

https://bibalan.com/?p=607
یوسف مهرداد

یوسف مهرداد


کانال تلگرام

نظرات (1)

wave
  • محمدرضا حدادی

    ۶ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۰:۰۰

    ممنون از اینکه این وبلاگ را معرفی کردید با وجود گرفتاری سعی میکنم دیر به دیر نیام حداقل هفته ای یکپمطلب داشته باشم.

    —————————-
    سلام آقای مهندس
    خواهش می‌کنم.
    منتظر نوشته‌های هفتگی شما خواهم بود، هر چند که می‌دانم پرکار و مشغله هستید.
    شاد و تندرست باشید
    مهرداد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خروج از جستجو کلید ESC را بفشارید